Novinky a tiskové zprávy,  Testy Lexus

Úspěch značky Lexus na tuzemském trhu

LEXUS LONI V ČESKU ZVÝŠIL PRODEJE O POLOVINU NA REKORDNÍCH 2326 VOZŮ

Japonská prémiová značka Lexus loni v České republice zvýšila prodeje o 53 procent na 2326 vozů, což je nejvíce za její působení na tuzemském trhu. Počet zákaznických objednávek se v minulém roce zvýšil o 34 procent na 1901 aut. Přes 95 procent prodávaných vozů mělo úsporný hybridní pohon.

Nejoblíbenějším modelem bylo v roce 2024 SUV NX s celkem 530 objednávkami, následuje větší SUV řady RX s 511 objednanými vozy a třetí je loňská novinka, kompaktní hybridní crossover LBX, který si za prvních deset měsíců prodeje objednalo 404 zákazníků.

Rekordní prodejní výsledky zaznamenalo všech 6 autorizovaných center značky Lexus a pro rok 2025 je v plánu dealerskou síť dále rozšířit.

„Sázka na moderní hybridní pohon a tradiční kvalita a spolehlivost se nám u značky Lexus dlouhodobě vyplácí. To ukazuje rostoucí tržní podíl na trhu i velmi silné postavení mezi prémiovými značkami. Zákazníci jsou s našimi vozy tak moc spokojení i díky jedinečné zákaznické péči v duchu japonské pohostinnosti Omotenashi, na které si zakládáme,“  říká manažer značky Lexus Jakub Květoň.

Vedle uvedení LBX, které má ambici stát se bestsellerem značky, Lexus vloni na český trh uvedl také inovovanou řadu městského SUV UX. Pokračoval také v nové tradici speciálních akčních týdnů Lexus Businees Week, během kterých bylo možné vozy získat za zvýhodněné ceny.

Facebook Comments